جيكوب بلك......!!!؟!!!
جیگر طلای من
سمانه
درباره وبلاگ


سلام.من سانازم. نميدونم چقد سمانه رو دوسش دارم.... ولي ميدونم خيـــ...لي دوسش دارم... اين وبلاگوهم فقط وفقط بخاطر اون ساختم مرc از حضورتون.

پيوندها
تبادل لينك هوشمند
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جیگر طلای من و آدرس misss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
sanaz

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
2 / 10 / 1390برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : sanaz

سلام. اگه گفتين اين چيه؟؟؟

ميخواين يه راهنمايي كنم؟؟

اين ..اين امضاي ...اين امضاي جيكوب بلك هست

يني اين:

نظرتون درمورد اين mr small چيه؟؟

من از اين يارو خوشم نمياد

خوشم نمياد ديگه چيكار كنم؟؟

ميگم ازش خوشم نمياد .....

باي باي ولي ازش خوشم نميادااااا



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:54---2 بهمن 1390
عاشقتم ساناز

بهنوش
ساعت21:23---17 دی 1390
سلام کشتیش بیچار رو
بهم اس بزن سالی یه بار هم ما راضیم


محسن
ساعت17:31---3 دی 1390

ای بابا کشتیش بیچاره رو از بس که زدی تو سرششش ایب بلک بیچاره مرررررد یکی بیاد جنازشو جمع کنه
چشم ساناز جون دیگه میام این وب
مرسی که منو دوست خودت میدونی



حقشه ینی حقش نیستا ولی حقشه

خواهش میکنم داداش محسن



maryam
ساعت15:42---3 دی 1390

سلامممممممممم
آبجی من دارررم دق میکنم
دلم خیلی تنگه براش چکار کنم؟؟

وای این امتحانا هم که شروع شد نمیتونم دیگه همون smsهم نمیتونم بهش بدم
وااااااااای 1ماه بدون عشقم چکار کنم؟؟
,



آبجی بخدا منم همینطوریم حداقل تو میدونی که پیشت نیست من چی؟؟ من با اینکه تو یه مدرسه ایم ولی بازم نمیبینمش یا فقط چند ثانیه میبینمش

ینی چیکار میتونیم بکنیم....؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: