يه روز ديگه..
جیگر طلای من
سمانه
درباره وبلاگ


سلام.من سانازم. نميدونم چقد سمانه رو دوسش دارم.... ولي ميدونم خيـــ...لي دوسش دارم... اين وبلاگوهم فقط وفقط بخاطر اون ساختم مرc از حضورتون.

پيوندها
تبادل لينك هوشمند
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جیگر طلای من و آدرس misss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 32356
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
sanaz

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
16 / 11 / 1390برچسب:, :: 22:7 :: نويسنده : sanaz

سلام.
يادمه يكي از اولين جمله هايي كه سمانه بهم گفت اين بود: ..جملش يادم نيست ولي منظورش اين بود:

" اقتضاي سنته "
اشتباه از من بود كه نتونستم تو خودم نگهش دارمو بهش گفتم كه دوسش دارم اما حالا ديگه كار از كار گذشته منظورم اين نيست كه نبايد دوسش ميداشتما منظورم اينه كه خودش نبايد ميفهميد اونجوري ديگه ميدونستم كه نميدونه و راحتتر بودم.
اين 1ماه آخر واقعا بهم سخت گذشته كاش ميتونستم برم يه مدرسه ديگه..
كوزه بودش آب مينامد بدست        آب را چون يافت خود كوزه شكست!!
يه زماني دوس داشتم با سمانه حرف بزنم ولي خجالت ميكشيدم اونوقت حالا كه ديگه خجالت نميكشم(خيلي كمتر خجالت ميكشم) نميبينمش كه بخوام باهاش بحرفم،حرف منظورم رمان تعريف كردن نيستا همون سلام چطوري؟!! همونشم نميشه..
من لياقت دوستي با سمانه ندارم بخاطر همينه كه نميشه نگار راست ميگه:
كبوتر با كبوتر باز با باز...
امروز بعد از 5/5 روز ديدمش.. اگه نگار بود ميگفت خب كه چي؟؟  اما اگه مريم بود ميگفت خوش بحالت!!  اگه زهرا بود هيچي نميگفت ولي خودم گريه كردم. قبلا اينجوري نبودم ولي يه مدته وقتي ميبينمش بغض ميكنم آخرشم گريم ميگيره
وقتي تو سرويس بودم فقط به سمانه نگاه ميكردم ولي خودش نميفهميد يني هيشكي نفهميد بجز زهرا . داشت ميخنديد خيليم بهش مياد،وقتي ميخنده دلتنگيمام يادم ميره ايشالا كه هميشه همون جوري خوشحال باشه و بخنده
اسم بالا هم بهتر دونستم با واقعيت نوع دوستيمون عوضش كنم تو وب قبليه هم يه مدت همين گذاشته بودم خيلي ازش دورم ولي قلبم خيلي بهش نزديكه..
خدانگهدارتون.



نظرات شما عزیزان:

حسين
ساعت19:40---26 بهمن 1390
به سلام بازم كه غم و غصه نوشتي نبايد اسم بالارو عوض ميكردي قبلي قشنگتر بود
ولنتاين مبارك
ولنتاينو بنويس آبجي
باي


behrad
ساعت9:46---21 بهمن 1390


salam ....

man nafamidam az akhar besh gofti ya na ?

man mokham b jayi ghad nmide dg

chra hamash eshkala ro az khodet mibini shaiad oon liaghate doosti ba toro nadare ?

\"کبوتر با کبوتر باز با باز \"

tanha kasi k mitoone komak kone khodeti

ta ye 1 mahe dg khodefez





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: